Thursday 19 April 2012

Cubaan...1... 2...3

Assalamualaikum.... saya kembali lagi berceloteh di blog Kalam Hati Cahaya Aini ....Hari ini saya nk bercerita tentang aktiviti baru saya. Baru-baru ni saya ada cuba2 buat produk kraf daripada kain felt. sekarang ni saya perhatikan ramai yang buat bisnes online produk berasaskan kain felt. kalau kreatif dan kena pada gayanya memang menarik... hehehe... Bila saya tgk ramai yang dah mula buat saya pun cuba cari maklumat di internet tentang bahan-bahan yang diperlukan dan cara nk buat produk-produk menggunakan kain felt ni..Nak kata susah tak la susah sangat, nk kata senang pun tak la senang sgt.bahan-bahan yang diperlukan pun dh banyak jual dikedai-kedai.Berbekalkan sekelumit semangat dan minat saya pun cubala buat untuk kegunaan sendiri dan suka-suka je. Berikut adalah beberapa cubaan yang saya buat..... nampak macam menjadi... hehehehe.... perasan....

kerongsang..... mudah dan tak perlukan modal yang banyak...

keychain....

penanda buku......
penanda buku..

keychain yang belum siap sepenuhnya....

No comments:

Post a Comment